fredag 4. september 2009

Korleis kan eg forbetre meg i nynorsk?

Hei igjen :)

Eg vil nå snakka litt om korleis eg skal forbetra mine kunnskapar i nynorsk.Eg føler eg klarar å skriva nynorsk på ein forståeleg måte, men eg kan sjølvsagt bli mykje betre i det. For å bli betre kan eg gjera fleire ting, f. eks. øve på grammatikk, lese meir nynorsk tekster eller skrive meir nynorsk. Den beste måten å lære seg nynorsk på er å arbeid mykje med det, og å feile først, for man lærer av sine feil.

For at eg skal bli betre i nynorsk vil eg lese meir tekstar på nynorsk. Dette vil eg gjer fordi eg meiner at når ein les mye nynorsk vil man forstå setningsoppbygginga betre, og ein lærer korleis orda skrives i rett samanheng. Å kunne skriva rett i nynorsk er alfa omega etter min meining. Viss ein ikkje klarar skriva og bøya orda rett ser det heilt rart ut når nokon skal lese det.
For og bli enda betre kan eg også skriva meir nynorsk. Når eg skriv nynorsk har eg som regel nokon småfeil. Desse kan eg luka bort etter kvart som eg skriv mykje, for når eg har skriven mykje vil eg klara å sjå desse småfeila før eg skriv dei neste gong.
Personleg føler eg ikkje at eg lærer så mykje når eg gjer grammatikk oppgåver. Det bler kjedeleg å gjere mange samtidig, og derfor får det ikkje same sterke verknad som lesing og skriving gjer. Det er grunnen til eg ikkje nemner det som en måte eg vil arbeide på for å forbetre nynorsk kunnskapane mine.

Nå har du fått eit innblikk i kva eg ska gjer for å forbetre meg i nynorsk, snakkes når vi snakkes ;)